VIATGE D'ALUMNES A HORB

L'Orfeó Enric Morera va iniciar contactes amb l'escola de música de Horb tenint en compte que Sant Just Desvern i aquesta bonica població alemanya estan agermanades. Per aquest motiu, un total de 9 alumnes de la nostre escola que hem seleccionat al llarg del curs, han viatjat cap a Alemanya on han passat uns dies a Horb fent un intercanvi d'alumnes de música combinant stage musical i acitivitats de lleure i turisme. El dia 7 de juliol van arribar els alumnes sense cap complicació a Barcelona i ens van explicar l'experiència, tots ells estaven molt contents.

Els alumnes que l'escola va seleccionar i que van viatjar cap a Horb són:

Raquel Sánchez-Sierra i Sara Noguera (violins)
Mar Gual, Mar Gràcia i Belén Garcés (flautes travesseres)
Joan Segarra (clarinet)
Stephan Lohmar i Jordi Ramírez (violoncels)
Laura Peral (piano)

Acompanyant adult: Jordi Ferran, professor de violí a la nostre escola de música

Horb am Neckart

Els alumnes de la nostre escola que han viatjat cap a Horb han estat allotjats en cases de famílies de Horb, bé en grups de dos o bé sols, fet que ha potenciat l'intercanvi i la convivència amb la gent de la població.

El diumenge dia 6 de juliol va tenir lloc un concert a l'aire lliure en el que els nostres alumnes van tocar un programa amb música representativa de la nostre cultura catalana i espanyola. A la segona part, els alumnes de l'escola es van ajuntar amb els de Horb i van formar una gran orquestra on vàren interpretar cançons popoulars de diferents països anglosaxons. El concert va ser a l'aire lliure en un bonic parc on seguidament es va fer una gran barbacoa.