QUI SOM...

L'ESCOLA DE MÚSICA DE L'ORFEÓ ENRIC MORERA,  amb seu social a l'edifici de l'Ateneu de Sant Just Desvern, inicià les seves activitats musicals i pedagògiques fa més de 25 anys, sota la direcció del Mestre Antoni Coll i Cruells en una etapa d'iniciació que l'ha portada a un camí per difondre i ensenyar la música, imparable fins a l'actualitat. L'objectiu ha estat, i serà sempre, dur a terme un ensenyament seriós i actiu que permeti als alumnes, des dels més petits als més grans, el coneixement i l'aprenentatge de la música necessaris per poder tocar un instrument, gaudint de la música, adquirir una base teòrica prou sólida que dóni pas, si ho desitgen a continuar més endavant  uns estudis superiors i professionals. Tenim ja bastants alumnes que han continuat estudis a conservatoris professionals superant les diferents proves d'accés.

L'ESCOLA DE MÚSICA DE L'ORFEÓ ENRIC MORERA segueix els estudis musicals d'acord amb la LOGSE però adaptant-se a les necessitats de cada grup-nivell, etc. Tenim materies i temaris adaptats a les necessitats de cada alumne, ja sigui per a aprendre de cara a un futur professional, o per a gaudir de la música com una afició més.

L'activitat de l'escola es fomenta en una concepció humana de l'educació que comporta:

* Grups reduïts d'alumnes

* Classes d'instrument individuals

*Música de cambra (música en grup)

*Un seguiment permanent del progrés dels alumnes a través d'informes quadrimestrals

* Audicions trimestrals i finals.

L'ESCOLA DE MÚSICA DE L'ORFEÓ ENRIC MORERA posa a disposició dels seus alumnes:

* Assessorament sobre instruments
* Audicions comentades
* Informació sobre concerts

A l'escola de música disposem de:

Sala d'espera pels alumnes
Sala d'espera general
Bar, cafeteria, restaurant

El nostre sistema educatiu està pensat per a oferir un ensenyament musical seriós i, al mateix temps, lúdic i interessant que permeti gaudir de l'aprenentatge, tenint en compte la vessant humana i artística que suposa l'estudi de la música en tots els nivells, tant en els més petits de quatre, cinc o sis anys, com en els més grans.