PLA D'ESTUDIS CURS 2016-17

El pla d'estudis de l'ESCOLA DE MÚSICA DE L'ATENEU s'estructura en dos etapes bàsiques: la de SENSIBILITZACIÓ I INICIACIÓ MUSICAL corresponent als alumnes de finals del cicle infantil i inici de primària i el GRAU ELEMENTAL de música on s'estudia llenguatge musical més complert. Es pot continuar després amb l'etapa de GRAU MITJÀ de musica per alumnes que vulguin perfeccionar els coneixements, presentar-se a un conservatori de música, etc.

INICIACIÓ

Sensibilització   nens i nenes de cicle intantil   1 hora setmanal
Iniciació I   nens i nenes de 1r de primària   1 hora setmanal
  Iniciació II    nens i nenes de 2n de primària (es pot començar instrument)   1 hora setmanal i mitja hora d'instrument opcional (individual)

GRAU ELEMENTAL I MITJÀ Llenguatge musical i instrument (instrument possible a partir de Iniciació II)

4 cursos de grau elemental 1 hora setmanal de llenguatge més mitja de cant coral o conjunt instrumental (el mateix dia) i mitja hora o més d'instrument
  Grau mitjà   1 hora setmanal (inclou llenguatge i harmonia) i mitja hora o més d'instrument. Opcional conjunt instrumental

A l'escola de música s'hi poden estudiar els instruments següents:

Piano  és possible començar-lo als 6-7 anys
 Flauta de bec  és possible començar-la als 6-7 anys
 Flauta
 travessera
 és possible començar-la als 6-7 anys  (*)
 Guitarra
 clàssica i elèctrica
 és possible començar-la als 6-7 anys la guitarra clàssica (*)
 Violí   és possible començar-lo als 6-7 anys  (*)
 Violoncel  és possible començar-lo als 6-7 anys  (*)
 Saxòfon    és possible començar-lo als 6-7 anys (consulteu-ho)
 Clarinet   és possible començar-lo als 6-7 anys (consulteu-ho)
 Cant   és recomenable a partir dels 14 anys (consulteu-ho)

(*) amb un instrument a mida.

També oferim:

Classes a mida segons el desig de l'alumne, reforç llenguatge, etc.
Classes de música i instrument
per a adults (1 hora de música)
Classes de música al matí (piano)
per a adults

En cas de que un alumne tingui la intenció de fer la prova d'accés a un conservatori de grau mitjà, es pot triar més estona de reforç per a preparar els exàmens concrets. Tenim les proves d'accés de tots els cursos.