Curs 2017-2018

NOTÍCIES D'INTERČS

El curs acabarà el dijous 21 de juny

* Dimecres 20 de juny: Concert de fi de curs a les 18:45h. Grups de Cant coral, conjunts instrumentals i orquestres.

* Matrícula pel nou curs 2018-19: Inici el dilluns 4 de juny.

Aquí us podeu descarregar el Full de matrícula

* Taller de música per a nadons i famílies: dissabte 26 de maig a les 11h i a les 12h (segons edat).

* Guanyadors de 25è Concurs de composició musical 9 de maig de 2018.

* Les obres guanyadores del 25è concurs ja estan disponibles a Soundcloud

* Concerts del mes de maig: dissabte 12 (violí, flauta i piano) i 25 (guitarra, saxo i piano)

* Calendari escolar i calendari d'activitats i festius pel curs 2017-2018

* Entrevista a Radio Desvern al director de l'Escola de Música de l'Ateneu: Xavier París.

* Podeu veure el nostre concert de fi de curs del juny passat al canal de youtube de l'Escola

* Horaris curs 2017-2018

SENSIBILITZACIÓ MUSICAL

Inici a partir de 4 anys (3 anys segons alumnes): l'etapa de Sensibilització musical: gaudir i aprendre la música

El so i el silenci, el moviment, el ritme, són aspectes que es comencen a potenciar en una edat de ràpida assimilació sensorial i cognitiva.

Perquè els nens han d'aprendre música? llegiu el següent article molt interessant!

* L'Escola de Música de l'Ateneu va participar el dissabte 10 de juny de 2017 al Festival Simfònic.

* Guanyadors del 24è Concurs de Composició musical - maig de 2017

* Les obres guanyadores del concurs estan disponibles a Soundcloud

* Classes de música també als matins, informeu-vos.

* Els alumnes de L'escola de música fan visites a l'orgue de l'Esglèsia de Sant Just Desvern.

Santi Vilarrublas, l'organista de l'església, fa tota una explicació i demostració de l'orgue i els alumnes poden tocar i descobrir a fons aquest gran instrument musical.

* També oferim aquest curs per si us interessa:

Improvisació al piano.

Baix elèctric.

* Normativa de l'Escola de Música.

Escola de Música de l'Ateneu de Sant Just Desvern.
c\ Ateneu 3 i 5
tel: 93 371.31.15 escolaoem@hotmail.com