Curs 2020-2021

* En breu tindrem ja a punt la nova pàgina web.

* Podeu veure el Vídeo de Nadal que vàrem enregistrat alumnes i equip docent.

* MATRÍCULA pel curs 2020-21: Matrícula oberta.

Si voleu informació, podeu passar per l'Ateneu, trucar al 93.371.31.15 o enviar correu a ateneudesvern@gmail.com

Us podeu descarregar l'IMPRÈS DE MATRÍCULA, omplir els camps i signar les dues darreres pàgines. No oblideu especificar la modalitat de pagament a la casella corresponent.

Per a dur a terme la tria dels horaris dels grups i l'instrument, podeu visitar l'oficina de l'Ateneu o trucar per telèfon.

* L'Escola de música i la Covid-19:

Aquí us podeu descarregar les mesures i protocols que adotarem a l'Escola de Música.
A tot l'edifici de l'Ateneu i en especial a l'Escola de Música prendrem totes les mesures de protecció i prevenció que s'ordenin des de les administracions sanitàries per a garantir el desenvolupament de les classes de música amb el mínim de risc possible.

Mesures higièniques bàsiques i noves adquirides (Tot el personal docent i alumnat amb mascaretes, desinfecció constant de superfícies, gels desinfectants, procediments de neteja i desinfecció a les entrades i sortides, termòmetre per a prendre la temperatura, sistema de desinfecció a les entrades, accessos esglaonats i en espais diferents segons els grups, distanciament, etc. així com l'estricta mesura en el nostre cas de no compartir instruments musicals ni material escolar, etc.

L'Ateneu disposa d'amplis espais, grans vestíbuls i aules que en cas d'haver de separar grups, serà possible. Les aules de l'Escola tenen sistema de ventilació permanent i recirculació/renovació d'aire.

Contacte amb el gestor Covid del CAP de Sant Just Desvern especialitzat en centres educatius.

Durant el curs 2020-21 l'activitat musical no s'aturarà i en cas de confinament total o parcial, les classes seguiran online.

* Activitat musical de l'Escola de música durant el confinament:

La nostra activitat musical no ha parat i tot i el tancament de l'escola, hem continuat en el nostre canal de youtube amb actuacions musicals de professors i alumnes enregistrades durant el confinament pel coronavirus.

* Horaris curs 2020-2021

* Calendari de festes curs 2020-2021 (dilluns 7 de desembre fem classe normal).

* Classes de música també als matins, informeu-vos.

* Espectacle "La nostra amiga girafa": dissabte 1 de juny de 2019

a càrrec del grup Sonall i pensat per a edats de 0 a 6 anys, espectacle interactiu a la Sala Cinquantenari de l'Ateneu

* 26è Concurs de composició musical 2019: Llista de guanyadors. Podeu escolar les obres a Soundcloud

* Taller de música per a nadons i famílies: El proper curs a determinar i segons inscripcions.

* Entrevista a Radio Desvern al director de l'Escola de Música de l'Ateneu: Xavier París.

SENSIBILITZACIÓ MUSICAL

Inici a partir de 4 anys (3 anys segons alumnes): l'etapa de Sensibilització musical: gaudir i aprendre la música

El so i el silenci, el moviment, el ritme, són aspectes que es comencen a potenciar en una edat de ràpida assimilació sensorial i cognitiva.

Perquè els nens han d'aprendre música? llegiu el següent article molt interessant!
I també organitzem:

Taller de música per a nadons i famílies: de 4 a 36 mesos a càrrec del grup sonall

* L'Escola de Música de l'Ateneu va participar el dissabte 9 de juny de 2018 al Festival Simfònic.

* Guanyadors de 25è Concurs de composició musical 9 de maig de 2018.

* Les obres guanyadores del 25è concurs estan disponibles a Soundcloud

* Guanyadors del 24è Concurs de Composició musical - maig de 2017

* Les obres guanyadores del concurs disponibles a Soundcloud

* Els alumnes de L'escola de música fan visites a l'orgue de l'Esglèsia de Sant Just Desvern.

Santi Vilarrublas, l'organista de l'església, fa tota una explicació i demostració de l'orgue i els alumnes poden tocar i descobrir a fons aquest gran instrument musical.

* També oferim aquest curs per si us interessa:

Improvisació al piano.

Baix elèctric.

* Normativa de l'Escola de Música.

Escola de Música de l'Ateneu de Sant Just Desvern.
c\ Ateneu 3 i 5
tel: 93 371.31.15 escolaoem@hotmail.com