AUDICIONS A L'ESCOLA DE MÚSICA

CURS 2016-2017

Les audicions es divideixen en dos tipus:

* Les que es fan al mes de febrer i maig, en què cada alumne fa una actuació en solitari i/o en duo, trio, tocant el seu instrument. Es treballa l'actuació en públic com a vehicle per a transmetre els coneixements adquirits de tècnica i d'interpretació musicals i per mostrar la feina feta durant el curs. En aquestes audicions toquen tots els alumnes que tenen una obra preparada, a partir de sensibiització musical.

* Les de final de trimestre, en què toquen els diferents grups de cambra, és a dir, que els alumnes toquen en grup. Es potencia la feina feta en grup, la coordinació conjunta, l'afinació, etc.

L'audició de final de curs es completa amb la interpretació d'una obra per a orquestra sola i una altre per a cor i orquestra que interpreta el conjunt de l'escola.

Quasi totes les audicions, concerts i actes es fan a la Sala del Cinquantenari de l'Ateneu, un auditori que està situat al mateix edifici i que té una cabuda per a 200 persones amb piano de gran cua a l'escenari.

CALENDARI D'AUDICIONS pel curs 2016-17

AUDICIÓ DE NADAL

21 de desembre de 2016 a les 18:45h

Audició del mes de  febrer de 2017:

Dissabte 18 de febrer a les 10:30h (totes les edats, tots els instruments que tinguin obres preparades)

Audicions de final del segon trimestre:

Setmana del 3 al 7 d'abril de 2017  Grups de cant coral, conjunt instrumental (seran internes dins l'escola al llarg de la setmana)

Audició d'alumnes d'instrumet al mes de maig de 2017:

Dissabte 13: flauta, saxo i piano (alumnes de la Montserrat, Mònica i Adriana)

Dissabte 20: Guitarra, violí i piano (alumnes del Xavier)

Totes a les 10:30h del matí

Audició de final de curs:

dimecres 21 de juny a les 18:45h

MOLT IMPORTANT:
És molt important per part dels alumnes l'assistència a les audicions, sobretot a les de música de cambra, ja que la falta d'algun alumne perjudica la resta del grup. En els grups de cambra, cada alumne té un paper important i cada instrument forma part del conjunt.

També és important la roba que es porta per a sortir a l'escenari. No oblidem que es tracta d'una actuació en públic i que es demana un mínim de correcció . Procurem que l'alumne no surti a tocar vestit de qüalsevol manera (com si acabés de venir de colònies).

Totes les audicions tenen lloc a la
SALA DEL CINQUANTENARI DE L'ATENEU