CONCERTS A L'ESCOLA DE MÚSICA

CURS 2019-2020

Els concerts dels nostres alumnes es divideixen en dos tipus:

* Els que es fan al mes de febrer i maig, en què cada alumne fa una actuació en solitari i/o en duo, trio, tocant el seu instrument. Es treballa l'actuació en públic com a vehicle per a transmetre els coneixements adquirits de tècnica i d'interpretació musicals, treballar l'expressió musical davant d'un públic i mostrar la feina feta durant el curs. En aquests concerts toquen tots els alumnes que tenen una obra preparada, a partir de sensibiització musical.

* Els de final de trimestre, en què toquen els diferents grups de cambra, grups corals i orquestres, és a dir, els alumnes que toquen en agruapcions. Es potencia la feina feta en grup, la coordinació conjunta, l'afinació, etc.

El concert de Nadal i final de curs es completa amb la interpretació d'una obra per a orquestra sola que interpreta el conjunt instrumental de l'Escola de Música.

Totes les audicions, concerts i actes es fan a la Sala del Cinquantenari de l'Ateneu, un auditori que està situat al mateix edifici i que té una cabuda per a 200 persones amb piano de gran cua a l'escenari i equip de so adient per al desenvolupament d'aquesta activitat musical.

CALENDARI DE CONCERTS pel curs 2019-20

CONCERT DE NADAL

18 de desembre de 2019 a les 18:30h

Concert d'instrument del mes de febrer de 2020:

Dissabte 29 de febrer a les 10:30h

(totes les edats, tots els instruments que tinguin obres preparades)

Audicions internes de final del segon trimestre (suspeses pel confinament del Coronavirus):

Setmana del 30 de març al 2 d'abril (són internes dins l'escola al llarg de la setmana)

Concert d'alumnes d'instrumet al mes de maig de 2020 (suspesos pel confinament del Coronavirus):

Dissabte 16 i dissabte 23 (Cada instrument un dia assignat a determinar) Totes a les 10:30h del matí

Audició de final de curs (suspesos pel confinament del Coronavirus):

dimecres 17 de juny a les 18:45h

MOLT IMPORTANT:
És molt important per part dels alumnes l'assistència als concerts, sobretot als de música on hi toquen agrupacions, ja que la falta d'algun alumne perjudica la resta del grup. En els grups de conjunt instrumental-combos, cada alumne té un paper important i cada instrument forma part del conjunt.

També és important la roba que es porta per a sortir a l'escenari. No oblidem que es tracta d'una actuació en públic i que es demana un mínim de correcció . Procurem que l'alumne no surti a tocar vestit de qüalsevol manera (com si acabés de venir de colònies).

Totes el concerts tenen lloc a la
SALA DEL CINQUANTENARI DE L'ATENEU